o nas

Звярнуцца ў ГП “Варанецкі” можна некалькімі спосабамі:

• напісаць ліст і накіраваць яго па адрасе: 231785, аг. В.Эйсманты, вул.. Юбілейная, 20;
• патэлефанаваць на " прамую тэлефонную лінію»
• запісацца на прыём да дырэктара і намеснікам па тэлефонах: па тэлефоне 74106 з 8.00 - 13.00 гадзін, 14.00 - 17.00 гадзін (у працоўныя дні); ;
• напісаць электронны зварот праз спецыяльную рубрыку "Электронныя звароты".



Парадак прыёму грамадзян i прадстаўнікоў юрыдычных асоб у камунальнам сельскагаспадарчам унітарнам прадпрыемстве “Варанецкі”

Парадак прыёму грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама прадстаўнікоў юрыдычных асоб у камунальнам сельскагаспадарчам унітарнам прадпрыемстве “Варанецкі” (далей — ГП “Варанецкі”) распрацаваны на падставе: Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян i юрыдычных асоб»; Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 г. №498 «Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян i юрыдычных асоб».

  1. Пры вусным звароце грамадзяне, у тым ліку індывідуальныя прадпрымальнікі, а таксама прадстаўнікі юрыдычных асоб павінны прад'яўляць дакумент, які сведчыць аб асобе. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'яўляць таксама дакументы, якія падцвярджаюць ix паўнамоцтвы.
  2. Асабісты прыём грамадзян у ГП “Варанецкі” праводзяць дырэктар, намеснік дырэктара, намеснікі дырэктара па ідэалогічнай работе у адпаведнасці з кампетэнцыяй.
  3. Асабюты прыём грамадзян дырэктарам праводзіцца ў другую i чацвёртую сераду месяца з 8.00 да 10.00 гадзін. Пры часовай адсутнасці ў дзень асабістага прыёму дырэктара асабісты прыём праводзіць асоба, якая выконвае яго абавязкі. Пры правядзенні асабістага прыёму дырэктара выкарыстоўваецца аудыёзапіс, пра што грамадзянам паведамляецца да пачатку прыёму.
  4. Намеснікі дырэктара, праводзяць асабісты прыём грамадзян паводле графіка, які зацвярджаецца дырэктарам ГП “Варанецкі”
  5. Графік асабістага прыёму грамадзян размяшчаецца ў даступным для агляду месцы ў фае будынка ГП “Варанецкі”, а таксама на Інтэрнэт - сайце райвыканкама.
  6. Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, аб'яулены Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за iм рабочы дзень.
  7. Прыём грамадзян у ГП 2Варанецкі” праводзіцца па папярэднім зaпice.
  8. Папярэдні зaпic на асабісты прыём грамадзян ажыццяўляецца па тэлефону 74106 ( сакратар прыемнай дырэктара ГП “Варанецкі”.
9. Дырэктар ГП “Варанецкі”, намеснікі дырэктара, якія праводзяць асабісты прыём, а таксама супрацоўнікі аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян i юрыдычных асоб упраўлення па юрыдычнай рабоце, зваротах грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама, упаўнаважаныя ажыццяўляць папярэдні зaпic на асабісты прыём, маюць права адмовіць у асабістым прыёме, зaпicе на асабісты прыём у выпадках, прадугледжаных пунктам 2 артыкула 6 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян i юрыдычных асоб”

Парадак разгляду зваротаў

         Звароты падаюцца заяўнікамі на беларускай або рускай мове ў пісьмовай ці электроннай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме. Пісьмовыя звароты падаюцца нарачным (кур'ерам), па пошце, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў. Вусныя звароты выкладаюцца ў ходзе асабістага прыёму.

         Пісьмовыя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, павінны ўтрымліваць: найменне арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіраваны зварот; прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна; адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання); сутнасць звароту; асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).

         Пісьмовыя звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць: найменне арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіраваны зварот; поўную назву юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання; сутнасць звароту; прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты; асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, завераную пячаткай юрыдычнай асобы.

         Тэкст звароту павінен паддавацца прачытванню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, разборлівым почыркам. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў. 

         Да пісьмовых зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

         У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

         Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі: выкладзены не на беларускай або рускай мове; не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна; не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанага ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб); не ўтрымліваюць асабістага подпісу грамадзяніна (грамадзян) альбо асабістага подпісу кіраўніка або асобы, упаўнаважанага ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты, заверанай пячаткай юрыдычнай асобы; ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню; ўтрымліваюць нецэнзурныя альбо абразлівыя словы або выразы; падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, і да іх не прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы; звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў; звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуемых) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг; прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі; заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці; з заяўнікам спыненая перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

         Вусныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі: не прад'яўлены дакументы, якія сведчаць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў; звароты змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якой праводзіцца асабісты прыём; заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго пытанні альбо перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спыненая; заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

         Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы адпаведнай пісьмовай заявы.

         Пісьмовыя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, — не пазней аднаго месяца, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

         У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходныя здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней аднаго месяца з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.


«Прамая тэлефонная лінія»

«Прамая тэлефонная лінія» праводзіцца ў адпаведнасці з графікам, зацверджаным дырэктарам ГП «Варанецкі»


gr1


Электронныя звароты

Электронны зварот у ГП «Варанецкі» можа быць накіраваны з выкарыстаннем спецыяльнай рубрыкі.

Пры гэтым на паведамленні, накіраваныя на адрас электроннай пошты ГП “Варанецкі”:,  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  не распаўсюджваецца дзеянне Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»Адказы на такія паведамленні не накіроўваюцца.

Спецыяльная рубрыка «Электронныя звароты» з'яўляецца адным са сродкаў звароту грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб у Бераставіцкі райвыканкам з заявай, прапановай, скаргай у адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»Зварот прымаецца да разгляду пры выкананні заяўнікам патрабаванняў, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

Патрабаванні, што прад'яўляюцца да электроннага звароту:

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка, у абавязкова парадку павінен змяшчаць:

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна;

- адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;

- сутнасць звароту;

- адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць: 

поўнае найменне юрыдычнай асобы; 

- месца знаходжання юрыдычнай асобы;

- сутнасць звароту;

- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) кіраўніка або асобы, упаўнаважанай падпісваць звароты;

- адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўніка, павінны прыкладацца копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

  • не выкананыя патрабаванні, якія прад'яўляюцца для іх падачы (выкладзены не на беларускай або рускай мове; не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна; не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанага ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб); не ўтрымліваюць адрасы электроннай пошты заяўніка; не выкладзена сутнасць звароту; ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытванню; ўтрымліваюць нецэнзурныя альбо абразлівыя словы або выразы; падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, і да іх не прыкладаюцца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы);
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна - працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, якія з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;

* утрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі Бераставіцкага райвыканкама;

* прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;

  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.Просім Вас уважліва запаўняць абавязковыя раздзелы рэгістрацыйнай формы, выкладаць сутнасць звароту выразна і карэктна. Электронныя звароты, якія не адпавядаюць патрабаванням, будуць пакінутыя без разгляду па сутнасці.

Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.


Асабісты прыем

Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб кіраўніцтвам ГП “Варанецкі” праводзіцца ў адпаведнасці з графікам, зацверджаным дырэктарам ГП “Варанецкі”

gr2

Пераключыць язык:

Русский

Белорусский


Напішыце нам зварот праз сучасную рубрыку:

69687 200

Электронныя звароты грамадзян

944984 200

Электронныя звароты юрыдычных асоб

ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
Мы стремимся для наших клиентов, и поэтому всегда рады услышать ваши отзывы


Ваша обратная связь поможет сделать наш сервис еще лучше.
Таким же образом, у вас есть возможность записаться на прием по телефону.
Мы всегда рады видеть и слышать Вас! Ваше мнение очень важно для нас!
Напишите нам
© Все права защищены.